אין דבר יותר קשה לבעלי עסקים, מאשר לחפש את הבידול העסקי והאישי שלהם. אנחנו חיים בעידן שאתם חייבים שלכל אחד מכם יהיה בידול. אחרת כולכם נראים ונשמעים אותו הדבר, מה שגורם ללקוח לבחור אתכם על פי הצעת מחיר זולה יותר. אפשר לעשות זאת אחרת, תוכלו לבדל את עצמכם ובכך לשמור על מחירים רגילים וגם לקבל יותר לקוחות.
אז מה הבידול שלכם? ולמה שהלקוח יבחר בכם ולא במתחרים שלכם? אני מצרפת לכם מספר אפשרויות שיכולות להיות הבידול לעסק שלכם.
8 אפשרויות ליצירת בידול עסקי
1. שיטת עבודה מסויימת, לפתח שיטת עבודה משלכם ולתת לה שם.
2. התמחות ספציפית וממוקדת
3. סיפור אישי שאין לאף אחד
4. ניסיון גדול בתחום שלכם –המומחה! (לאופציה הזו מומלץ להוסיף מיקוד נוסף על מנת לחזק את הבידול)
5. קהל יעד מסויים
6. הבטחה עם תוצאות בשטח
7. נישה ייחודית שאף אחד לא דיבר עליה
8. אפשרות לקחת מוצר ולפרק אותו לגורמים ברמה שייצור את הבידול.(מאחד המוצרים אפשר ליצור מוצר ייחודי)
אז קדימה לעבודה!
דייקו את הבידול העסקי שלכם בהתאם לאחד הסעיפים שנכתבו פה ומזה תרכיבו בידול עסקי מדוייק עבורכם.
זה לא מדע מדויק, אבל זה כן אפשרי.
תתחילו לכתוב נקודות …
*במה אתם הכי טובים ומה אתם יודעים ועושים הכי טוב !!!!
הרבה יותר מהמתחרים שלכם
ואז תזקקו את זה.
*למה שהלקוח ירצה לקחת אותך ויהיה מוכן לשלם לכם יותר?
*מה אתם מסוגלים לתת שהמתחרים שלכם לא?
בהצלחה חברים!
זה לא מעניין להיות כמו כולם.
זה מעניין להיות מישהו או משהו אחר.
אתגרים…
רוצים להתייעץ ולדבר?
זקוקים לייעוץ שיווקי ממוקד?
דברו איתי
צביה וילצ'יק 0502432640
הקהילה לפיתוח עסקי שיווקי בעידן החדש.
ההצלחה שלכם, זה האושר שלי.