מה זה ח"פ של עסק ?

מה זה ח.פ של עסק

אם אתם מחפשי מה זה ח.פ של עסק או של חברה, בטוח נתקלתם בראשי התיבות האלה באחד המסמכים או החותמות שראיתי לאחרונה. כאשר רואים שמספר של עסק מתחיל ב-ח.פ המשמעות היא שמדובר בחברה בע"מ.

אז מה זה בעצם ח.פ של עסק או חברה?

ח"פ או ח.פ הוא מס' הזהות או המזהה של חברה ברשם החברות וראשי התיבות של המילה ח.פ הם "חברה פרטית". תוכלו לשים לב שהמספר תמיד יתחיל בספרות 51. ראשי התיבות ח.פ תמייד יופיעו כאשר מדובר בחברה בע"מ.

מהי חברה בע"מ?

חברה בעמ

חברה בע"מ היא ראשי תיבות של חברה בערבון מוגבל והיא סוג של ישות משפטית נפרדת המספקת את היתרונות הן של תאגיד והן של שותפות. חברה בע"מ נוצרת כאשר אדם או מספר אנשים התאגדו עבור מטרה עסקית משותפת והם חלק מעלי המניות בחברה.

עוסק מורשה או פטור רשומים תמיד על מספר ת"ז של בעלי העסק. בשונה מאלה, כאשר פותחים חברה בע"מ היא מתקיימת כישות נפרדת לגמרי. זה אומר שכל תהליך משפטי שמתרחש יבוצע מול הישות שהיא "החברה".

יש אפשרות לאתר חברה לפי מס' ח.פ או השם שלה

במידה ותרצו לברר פרטים אודות חברה מסויימת תוכלו לעשות זאת ע"י חיפוש מספר ח.פ או השם המדויק של החברה. האתר הבא מציע את האפשרות לעשות זאת בצורה נוחה.

רוצים להקים חברה משלכם? המדריכים הבאים יכולים לעזור לכם להתחיל:

  1. תבנו מותג בתחומכם.
  2. עם איזה סוג לקוחות אתם רוצים לעבוד.
  3. מה שיקבע את ההצלחה זו הגישה שלנו.

יש לכם שאלות נוספות? דברו איתי

צביה וילצ'יק 0502432640
הקהילה לפיתוח עסקי שיווקי בעידן החדש.

ההצלחה שלכם, זה האושר שלי.

רוצים שאחזור אליכם?

השאירו פרטים ואצור קשר בשעות הקרובות >>

אודות הכותב

צביה וילצ'יק

מייסדת ובעלת קהילה לפיתוח עסקי שיווקי בעידן החדש, מלווה מאות בעלי עסקים, מנכ"לים, חברות וארגונים לבניית המותג האישי שלהם יחד עם תכנית אימון וליווי עסקי להצלחה ומלמדת איך לבנות קהילה עסקית בעידן הנוכחי.

צביה וילצ'יק מאמנת ומלווה עסקים
יכול לעניין אותך
רוצים שיחת ייעוץ ללא עלות?
הרשמו עכשיו ונחזור אליכם בהקדם
צריכים עזרה? שלחו אליי הודעה
דילוג לתוכן