מותג אישי מנצח!

מה רוצים כל בעלי העסקים שמגיעים אליי?

כל יום נכנסים אליי הרבה מאוד בעלי עסקים למשרד.
חלקם מגיעים לליווי אישי, חלקם לליווי בקבוצות.
חלקם לקורסים וחלקם למפגשי מועדון.

אך בסופו של יום, כולם רוצים משהו אחד.
הם רוצים להיות מותג מנצח!

איך הופכים למותג מנצח?
כשהעידן שלנו עמוס בכלים טכנולוגים,
חדשנות וקצב התקדמות מטורף.

הבשורות הטובות:
דווקא היום זה קל יותר מתמיד,
הבשורות הרעות:
חלקם יתייאשו בדרך.

ובדיוק בשביל זה, אנחנו פה עבורכם.

מה זה מותג אישי ואיך עושים זאת בזמן הקצר ביותר?

כדי להבין מה זה מותג אישי,
בואו ננסה להבין קודם כל מה זה מותג.

מותג הוא עסק שמתמחה בתחום מסויים – מותג.
המותג משווק את עצמו בעזרת מסרים ממוקדים.

מאחורי המותג ישנו מאחורי רעיון או אג'נדה שהרבה יותר גדול מהמוצר שהוא מוכר.

מותג- זה החיבור והזהות הרגשית שאדם מפתח לגבי המוצר או השירות.
אנשים מזהים מותג, מדברים עליו, מקשרים אותו לנושאים בהם הוא מתמחה.

ישנם 2 סוגי מותגים:

  1. מותג עסקי.
    2. מותג אישי.מותג עסקי מדבר יותר על חברה, משרד והוא לא זקוק לאדם כדי לקדם את עצמו.
    האנשים במותג עסקי יעמדו אך ורק מאחורי הקלעים.מותג אישי נבנה סביב האישיות שלנו. במותג אישי ישנה פרסונה שמובילה את המותג, ובדרך כלל ישא את השם שלנו.מותג אישי זה לשים את עצמנו בקדמת הבמה.מותג אישי זה להיות אותנטי, נגיש, מוביל דרך בעל אג'נדה ופילוסופיה ברורה.
    מותג אישי זה ערכים, עקרונות ואני מאמין.

    מאז שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו, יש לנו הרבה יותר אינטרקציה עם הקהל והכל הפך להיות יותר נגיש.
    אנחנו יכולים להגיע לכל בן אדם בעולם ומה שיצא כתוצאה מכך.
    אנחנו עושים עסקים "אנשים עם אנשים".
    אנחנו פחות מחפשים את המוצר או השירות, אלא את האדם שאנחנו מחבבים ומרגישים שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

    מה שקרה אפילו למותגים הגדולים:
    הם פונים למשפיענים, אושיות רשת ומובילי דעת קהל כדי לקדם מוצר כלשהו.

    כדי שהמיתוג האישי שלכם יצליח,
    אתם חייבים אסטרטגיה.

    מה זה אסטרגיה?

  2. 1. הכרה עצמית בערך שאתם מייצרים.
    2. הבנה מי קהל היעד שלכם? (למי אתם פונים?
    3. מה המטרה שלכם? (למה אתם עושים את מה שאתם עושים?)
    4. איזה מסרים שיווקיים אתם מעבירים וץכנית פעולה להעברת מסרים אלו?הבחירה למצב את עצמנו כמותג אישי היא :
    ההחלטה שלכם!למה זה כדאי לכם?
    כי אנשים מוכנים לשלם יותר כדי לקנות ממותגים (החיבור והזהות הרגשית).
    2.זה יוצר לכם את היתרון היחסי לעומת המתחרים שלכם.
    3. הבידול שלכם ברור.

אז מה הסיפור שלכם?
לכל אחד מאיתנו יש סיפור, שמתאר את הדרך שלנו. מהיכן הגענו ולאן אנחנו הולכים.
הסיפור מחזק את המשמעות של העשייה שלנו.
את המטרות, את החלום.

ברגע שאתם משתפים את הקהל בחלום שלכם, אתם מציגים את הקושי ואת הפתרון לבעיה. זה יוצר אצל אנשים רבים הזדהות ואתם הופכים לדמות מעוררת השראה.

אין דבר יותר חזק מאשר סיפור טוב לחיזוק המותג שלכם!

אם הצלחתם למשוך אנשים בעקבות הסיפור שלנו, זה אומר שיש לכם קהל.
אנשים מתחברים לאנשים.


ולכן אם אתם בוחרים למצב את עצמכם כמותג אתם צריכים לדאוג שהסיפורים שלכם יהיו אותנטים, אמיתיים ואתם צריכים לנהל מערכת יחסים עם הקהל שלכם.

בעידן הנוכחי לעסק קטן ישנה אפשרות להפוך למותג גדול וזה בעזרת כל הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותינו שרובם אפילו לא עולים כסף.

יש לכם את הזכות לדבר עם הקהל שלנו, לשמוע אותו, להקשיב לו ולספק לו את התשובות בצורה הכי אישית שיכולה להיות.
כשאתם, כמותג אישי, מתייחסים לקהל שלכם אתם בעצם מראים להם שאתם רואים אותם ושאתם נגישים להם.

ובדיוק כמו בכל מערכת יחסים מותג אישי איכותי צריך להתבסס על אמון.

גארי ויינרצ'וק (תעקבו אחריו)
גארי מצליח לשחרר קטעי וידאו על בסיס יומי עם מעל ל-12 מיליון עוקבים ברשתות.
ויינרצ'וק נמצא בקשר ישיר עם קהילת העוקבים שלו ומקפיד לענות לתגובות שלהם.
גם בכנסים והרצאות שהוא מקיים הוא משאיר חלק נכבד מהזמן לשאלות מהקהל, הכל בגובה העיניים ועם אחריות.

על התוכן :
אל תמכרו סיסמאות, תעמדו מאחורי המילים שלכם, על ההצלחות וכן, גם על הכישלונות,
תנו השראה לקהל שלכם, תבהירו להם שההצלחה זה לא עניין של מזל, ההצלחה זה עניין של גישה ושל פעולות.

כשאתם מותג תקפידו לייצא ערך עבור הלקוחות שלכם, (היום יום שישי, השעה רבע לחמש אחה"צ ואני יושבת על הבר כדי לכתוב לכם את המאמר הזה).
ברגע שתייצרו ערך עבור הלקוחות שלכם, תשנו להם את התפיסה והחשיבה ותדאגו כל הזמן להישאר בתודעה שלהם.
הלקוחות לא יפסיקו לדבר עליכם, להפיץ את הבשורה שלכם, להיות השגרירים שלכם, הם ימשיכו לעקוב אחריכם וימשיכו לרכוש את המוצרים שלכם שוב ושוב.

הסיבה?
כי אתם לא מוכרים להם מוצר, אתם מוכרים להם ערך.
תנו באהבה את הידע שלכם, אל תפחדו שיקחו  או יעתיקו מכם,
המשיכו ללמוד , לצמוח ולהתפתח וככה גם המתחרים שלכם לא יצליחו להשלים את הקצב שלכם.

הידע שלכם לא שווה שום דבר אם הוא נשאר רק אצלכם.
ברגע שתתנו…. אתם גם תקבלו בחזרה, אל תפחדו!

חשיפה והמחיר המותג:

כדי להפוך למותג אישי אתם חייבים לשים את עצמכם בקדמת הבמה.
ביום ששמתם את עצמכם שם, הפכתם מהקהל השקט, לשחקנים על המגרש.
מה שקורה בפועל לשחקן,
1. הקהל מוחא לו כפיים בסיום המשחק.(תחושה מעצימה ונהדאת)
2. יש מצב שהוא יכול להיפצע, לא כולם מסוגלים לפרגן לאנשים מצליחים לידם.

אך לעולם הבחירה בידיים שלכם, לאיזה רעשים אתם נותנים מקום ולאיזה אתם לא מתייחסים וממשיכים לפעול.

אבל אני לא אוהב לחשוף את החיים הפרטיים שלי, הוא אומר לי:
אתם מחליטים מה רמת החשיפה.
מה שמתאים לכם תחשפו, ומה שלא ,לא.
רק תזכרו דבר אחד, גם הקהל רוצה לדעת מה אתם עושים בשעות הפנאי, אני יכולה לספר לכם על אין סוף בעלי עסקים שהתחברו אליי מהתחביב שלי, חתירה בים.

מה שעבר להם בראש(בתת מודע)

1. איך היא קמה כל כך מוקדם.
2. היא לא מתעצלת.
3. היא לא מוותרת לעצמה.

אם היא לא מוותרת לעצמה, היא גם לא תוותר לעסקים שהיא מלווה.

הסיבה שאני החלטתי לחשוף ולשתף אתכם בדרך שלי.
היה לי ברור שאני הולכת לבנות מותג אישי (אל תשכחו שאני חולמת על שלט באיילון(-: )

אבל רציתי להראות לכם שהדרך אפשרית לכל אחד, אם רק באמת תרצו ותחפצו בכך.
חשפתי את הקשיים, את הכישלונות את ההצלחות.
אני משתפת אתכם על בסיס יומי את ההספקים, את התוצאות ואת הדרך.
כדי שלא תגידו לי…. טוב, לך היה מזל.
לא!
הצלחה היא אינה עניין של מזל,
הצלחה היא הזדמנות שפוגשת את המוכנות.
כך שהצלחה היא שיטה שפועלת אם תעשו אותה על בסיס יום יומי.

סבבה,
הצלחתי לשכנע אתכם שכדאי ואתם רוצים להרים את המותג שלכם, מה עכשיו?
1. אתם מוזמנים להתקשר אלינו, אנחנו נשמח ללוות אתכם ולקצר עבורכם את הדרך (כן, יש קיצורי דרך להצלחה).
2. קחו הרבה מאוד אוויר, סבלנות והתחילו להטמיע את כל מה שנכתב כאן.
את המסרים השיווקים לקהל היעד שאתם פונים אליו.

מה שיגרום לכם להצליח או לא.
זה רק הסבלנות, ההתמדה והנחישות שלכם.

בסוף, זה מה שמבדיל בין האנשים המצליחים לבין אלו שרק חולמים על כך.
תמיד תזכרו שריצת מרתון מתחילה תמיד בריצה של 100 מטר.

לא תמיד הכל ילך חלק, פשוט ויש גם שינויים שלא קשורים אליכם (קורונה למשל)
אבל אתם בשלכם… המשיכו להפיץ את התוכן והערך שלכם.

שבת שלום חברים יקרים 💖

 

רוצים להתייעץ ולדבר?

זקוקים לייעוץ שיווקי ממוקד?

דברו איתי
צביה וילצ'יק 0502432640
הקהילה לפיתוח עסקי שיווקי בעידן החדש.

ההצלחה שלכם, זה האושר שלי
.

רוצים שאחזור אליכם?

השאירו פרטים ואצור קשר בשעות הקרובות >>

אודות הכותב

צביה וילצ'יק

מייסדת ובעלת קהילה לפיתוח עסקי שיווקי בעידן החדש, מלווה מאות בעלי עסקים, מנכ"לים, חברות וארגונים לבניית המותג האישי שלהם יחד עם תכנית אימון וליווי עסקי להצלחה ומלמדת איך לבנות קהילה עסקית בעידן הנוכחי.

צביה וילצ'יק מאמנת ומלווה עסקים
יכול לעניין אותך
רוצים שיחת ייעוץ ללא עלות?
הרשמו עכשיו ונחזור אליכם בהקדם
צריכים עזרה? שלחו אליי הודעה
דילוג לתוכן